پولکادات (DOT)

گروه مربوطه : ارزهای دیجیتال
زیر گروه مربوطه : متفرقه
پولکادات (DOT)

قیمت پولکادات یک الگوی مثلث متقارن بزرگ تشکیل داده است، که از قطعیت نداشتن در معاملات میان خریداران و فروشندگان خبر می‌دهد. شکست قیمت به بالا یا پایین این الگو به این نبود قطعیت پایان خواهد داد.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر فروشندگان موفق به ریزش و تثبیت قیمت در زیر خط حمایت الگو شوند، غلبه خود بر خریداران را تثبیت خواهند کرد. خریداران از حمایت ۳.۵۰ دلار دفاع خواهند کرد، اما ریزش به زیر آن ممکن است قیمت را تا حمایت ۲ دلار به پایین بکشد.

میانگین متحرک نمایی Û²Û° روزه (EMA Û²Û° – خط آبی در تصویر) در حال گردش به سمت پایین است Ùˆ شاخص قدرت نسبی (RSI) به ناحیه منفی خود ریزش کرده است. این عوامل بیان می‌کند Ú©Ù‡ فروشندگان در حال افزایش غلبه خود هستند.

دیدگاه نزولی قیمت با چرخش آن از سطوح فعلی و حرکت به بالای الگوی مثلث منتفی خواهد شد. هدف بعدی قیمت در صعود ۵.۵۰ دلار و در بالای آن ۶.۵۰ دلار خواهد بود.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

شیب نزولی میانگین‌های متحرک و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه منفی خود، برتری فروشندگان در کوتاه‌مدت را نشان می‌دهد. فروشندگان برای مطمئن کردن موقعیت‌های خود در وضعیت فعلی، در پایین بردن قیمت از الگو تلاش خواهند کرد.

به‌هرحال، جهش قیمت از خط حمایت الگو، به‌معنی خرید پرقدرت معامله‌گران در ریزش قیمت تا این سطح خواهد بود. اگر خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای الگوی مثلث متقارن شوند، رشد سریع آن تا ۵.۵۰ دلار یکی از احتمالات خواهد بود.

در طرف مقابل، اگر قیمت در الگو حرکتی سریع و قاطع از خود نشان ندهد، هیچ‌کدام از این دو جبهه موفق به تثبیت برتری خود نبوده و نوسانات محدود قیمت برای چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.